While very diverse, my aesthetic approach often involves distinct sense of play and global vision, aiming to put the fun in functional. Strategically, our work aims to elevate brands offerings by distilling core messaging down to its clearest and fresh visual values. While very diverse, our aesthetic approach often involves distinct sense of play, aiming to put the fun in functional.Our aim is to investigate the processes of type design  and design itself  as a non-dogmatic practice. Stressing the form, stretching the concepts up to corrupting rules and misuse of tools. We like to conceive typography as system and medium. Strategically, our work aims to elevate brand offerings by distilling core messaging down to its clearest and freshest visual form.

Centered Page Builder Dynamic

With Dynamic Contents, you can create personalized pages by populating data from various sources and design your own…

Read More

Centered Page Builder Dynamic

With Dynamic Contents, you can create personalized pages by populating data from various sources and design your own…

Read More

Centered Page Builder Dynamic

With Dynamic Contents, you can create personalized pages by populating data from various sources and design your own…

Read More

News

Руслан Серазетдинов о пользе знания своей целевой аудитории при написании текстов для бизнеса

Без целевой аудитории тексты не будут выразительными и не удержат читателя, они не заинтересуют ни заголовком, ни…

Задача 11. Формулируем описание портретов типовых целевых клиентов

Итогом проработки целевой аудитории будет фиксация всех сведений о клиентах в документе. Знания о клиентах - ценнейший…

Задача 10. Определяем наиболее характерные внешние черты и признаки клиентов

Узнать клиента в толпе быстрее конкурента - важнее всего. Первым вступив в контакт можно предотвратить посягательства…

Задача 9. Определяем наиболее характерные манеры поведения ваших клиентов

Понимание стиля и манер общения позволяет продавцу выявить своего клиента и наилучшим образом настроиться на равное…

Задача 8. Определяем места наиболее частого пребывания ваших клиентов

Зная несколько предпочтительных для себя клиентов можно начать моделировать их образ жизни. Так мы узнаем особенности…

Задача 7. Распределяем клиентов по группам и выделяем предпочтительных

В ходе анализа мы выделяем десятки видов типичных клиентов, однако не все они одинаково выгодны для вас. Рекламного…